Re: [Linux-ag] Ethernet Kartina PXE Boot Yukleme

From: Mehmet Ekiz (ekizm@tbmm.gov.tr)
Date: Tue 11 Jan 2005 - 15:00:31 EET

Selamlar,

Ben kullanmadım ama kabaca şöyle:
Bir sunucu bilgisayar DHCP ve TFTP sunucusu yüklüyorsunuz.
PXELINUX yükleyicisini, kerneli, kurulum RAM Disk görüntüsünü TFTP
alanına koyuyorsunuz.
DHCP'yi ayarlıyorsunuz...
Türkçe kaynak var mı bilmiyorum.
İngilizce kaynak olarak PXELINUX sitesini bir inceleyin.
http://syslinux.zytor.com/pxe.php

Bir de şöyle bir howto var:
http://www.stanford.edu/~alfw/PXE-Kickstart/PXE-Kickstart.html

Kolay gelsin,