Re: [Linux-ag] IPtables Windows XP

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 10 Jan 2005 - 22:28:00 EET

Ne yalan soyleyeyim linuxta kolay oluyor.
Her vlana ait interface eth0.5 gibi (0 no'lu ethernet karti
uzerindeki vlan 5) bir isim aliyor ve istediginiz gibi vlan
seviyesinde konfigure edebiliyorsunuz.

Daha da otesi, zaten iptables2 ile sadece ip ve mac
adreslerini kullanarak bile paket filtrelemesini yapabiliyorum.

Diger yandan......

Cok ozur dilerim sizden ama XP uzerinde kapali kaynak kodlu
bir iptables klonunu calistirmak icin bu listeyi daha fazla
mesgul etmeseniz diyorum sahsim adina...

XP uzerinde kasacaksaniz MSDN uzerinde eminim bir seyler
bulabilirsiniz. Yok illa ciddi anlamda yapmaksa niyetiniz
tek disketlik ya da cdlik firewall maksatli dagitimlardan
edinin, ona kural yazmayi hep beraber ogrenelim.
Ustelik bir pentium bilgisayar ayarlamaniz yetecektir...

Saygilar, sevgiler.
Umut.