Re: [Linux-ag] TT DNS'leri cildirtir

From: N. Ersen SISECI (siseci@acikkod.org)
Date: Thu 06 Jan 2005 - 17:12:46 EET

Merhaba,

www.um-tr.com canonical name = um-tr.com.

seklinde goruluyor.

www kaydini da A kaydina cevirmenizi oneririm.

Daha once www yi CNAME olarak tanimlayip da alan
adinin A kaydinda degisiklik yaptigim zaman
www ile ulasmama problemleri yasadim ve www yi A kaydina
cevirerek bu problemi cozmustum.

Bir de alan adinizin DNS teki NS kayitlari ns1.posta.web.tr ve
ns2.posta.web.tr iken alan adinizin whois bilgisinde

Name Server: ns1.ari-tech.com
Name Server: ns2.ari-tech.com

seklinde goruluyor.

Alan adinizin DNS ile ilgili kontrollerini www.dnsreport.com adresinden