Re: [Linux-ag] Radyo yayin Linux uzerin...

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Thu 06 Jan 2005 - 11:57:49 EET

06 Jan 2005 11:49 EET tarihinde yazmışsınız:
Merhabalar,

Öncelikle teşekkürler. Linux internet üzerinden mp3 veya Ogg Vorbis radyo yayını yapmak için çok uygun bir platform. Buun için icecast (www.icecast.org) gibi yazılımları kullanabilirsiniz. Hatta P2P radyo sistemleri bile kurabilirsiniz.

Linux ve FreeBSD nin yeterli olup olmadığını anlamanız için bir örnek olarak, yaklaşık 3 sene önce Mersin Üniversitesinde kurduğum FreeBSD - icecast sistem hala kullanılıyor.

--
Onur Yalazi