Re: [Linux-ag] squid hatasi beni deli edecek!!!

From: fatih yilmaz (mfatihyilmaz2001@yahoo.com)
Date: Mon 03 Jan 2005 - 20:04:27 EET

ne kadar yardımcı olabilirim bilmiyorum.
ancak anladığım kadarıyla verilen hata squid'in
kullanması için gerekli olan cache dizini
oluşturulmamış. 2 yol var.
1. squid -f /etc/squid/squid.conf -z komutunu
kullanarak yeniden cache dizin oluşturabilirsin.
2. webmin aracılığıyla servers tabındaki squid proxy
server butonuna tıkla. gelen sayfadaki clear and
rebuild butonuna tıkla.yeniden cache dizin
oluşturulsun
 umarım problemin düzelir

iyi günler...
iyi çalışmalar...