Re: [Linux-ag] squid hatasi beni deli edecek!!!

From: İlker Erek Duran (ilker.duran@gmail.com)
Date: Mon 03 Jan 2005 - 14:57:44 EET

Merhaba,
/var/log/squid içi boşsa belki izinlerinde sorun olabilir.
Dizinin sahibini squid veya nobody yapmayı deneyin veya izinlerini bu
kullanıcıların sorunsuz kullanabileceği şekilde değiştirin.
squid -NX
parametreleri ile elle çalıştırıp full debug moda geçebilirsin. Ya da
çalıştırırken mesela "-d 3" parametresiyle debug level'ini değiştirip
hatalara bakabilirsin.

İlker Erek Duran
E-posta: ilker.duran@gmail.com