[Linux-ag] TEŞEKKÜRLER...

From: www.DenizWeb.Net (denizweb@denizweb.net)
Date: Sat 01 Jan 2005 - 15:25:31 EET

Sevgili Linux Dostları;

Bir kaç gün önce listeye ADSL ile ilgili bir sorunu yazarak yardım istemiştim.

Sizlerin öneri, ve desteği sayesinde sorun çözüldü.

Zone dosyalarinda TTL degerini 3600 olarak ayarlayinca TTelekom sikayeti kesildi.

Uzun vadeli onerilerinizi dinleyecegim...

Linux Dostlarına sevgi ve saygılarımı sunuyorum...

Sonsuz Teşekkürler...

YUSUF INAN