[Linux-sunucu] DNS kurulumu

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Thu 24 Feb 2005 - 09:36:35 EET

Merhabalar,
ben bir domain'i yönlendireceğim bir DNS server kuracağım ve bu işi
ADSL bağlantısı ile yapacağım. Ancak birkaç yerde takıldım.
- Modem ayarlarında virtual host'a herhangi bir tanım yapmalımıyım.
Örneğin SSH için bir tanım yapmıştım.
-Bir de adsl modem ile bu nasıl oluyor, benim gerçek IP ile iç ağdaki
IP adresim farklı. Tanım olarak hangisini dikkate almam gerekiyor.

Kısacası bu işi yaparken nelere dikkat etmem gerekiyor.

Şimdiden teşekkürler...