[Linux-sunucu] dns-dhcp-wins iliskisi

From: oguzhan ozdemir (oguzhanozdemir@gmail.com)
Date: Thu 17 Feb 2005 - 14:46:33 EET

Daha once bu maili attim ancak cevap alamadim turkce karakterler
mesaji oldukca bozmustu . yeniden gonderiyorum.

Merhabalar;

bir yerel ag kurduk ve agi linux ile yönetmek istiyoruz. Mandrake 9.2
kurulu bir makinada (linuxta yeni oldugum ve bu dagitimi bildigim
icin) dns, dhcp ve wins hizmetlerini yükledim. Mevcut bilgilerim ve
kaynaklardan edindiklerimle göre konfigurasyonu yaptim. DNS calisiyor,
DHCP adres dagitiyor, WINS ile isimler cozulebiliyor. Ancak
problemlerim;
1-Dinamik ip alan makinalarin da DNS e kaydolmasi (DNS te Sadece benim
elle tanimladigim adlar cözülüyor)
2-DHCP den ip alanlarin kayitlarinin tutulmasi ( /var/db/dhcpd.leases
dosyasini kendim olusturdum ama sürekli bos)
3- WINS in Dinamik ip alan makinalara da hizmet vermesi

Bu konuda yardimci olursaniz sevinirim. Iyi günler