[Linux-ag] U.S Robotics modemlerde (beyaz rengli )problem...

From: Bilik Service (gelemli@gmail.com)
Date: Sun 13 Feb 2005 - 15:00:02 EET

U.S. Robotics Dial-up 56k fax-modem(beyaz rengli) modemlerde linux
uzerinden dial-up yaparken NO CARRIER deye bir sorunla
karsilasiyorum,ama hic konfigurasiyonu deyismeden USRobotics olmayan
farkli bir modemle rahat baglanti yapiyorum.USRobotics modemle ayni
konfigurasyonla WinXP uzerinden yine de rahat baglaniyorum,Acaba
sorunu nasil coze bilirim.
Dial tone =TONE / RedHat 9 kullaniyorum
hattimiz TONE modunda calisiyor.
yardimci olursaniz sevinirim...