RE: [Linux-ag] Linux server ADSL modemi ppp0 olarak gormuyor...

From: Volkan Kalca (cod3nam3@msn.com)
Date: Fri 11 Feb 2005 - 22:40:51 EET

Selam Kolay gelsin modemin İpsini söyle bana 10.0.0.2 mi yoksa 192.168.1.1
mi nasıl bağlanıyorsun modeme onları söyle bende sana ayarlarını söyleyim ,)
bu arada telekoma telefon ac sor bakalım PPPOA VC_mux mu YOKSA PPPOE LLC mi
bağlanabiliyormuşsun diye Ona görede modemini ayarla hem PPPOA hemde PPPOE
bağlanamassın Protokolleri farklıdır saygılarımla