Re: [Linux-ag] localdeki web serverina yönlendirme acil!!

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Thu 10 Feb 2005 - 09:46:33 EET

fatih yilmaz wrote:

>ağımda windows2003 üzerine kurulu bir web server var.
>ben bu makina ya yönlendirme yapmağa çalışıyorum.
>2 gündür. uğraşıyorum. iptables ta ne yazmam gerekli.
>
>bir ara modemi ayarladığımda dışarıdan linux makinama
>giriş sağlanmıştı ve apache web server cevap
>vermişti.ama amacım localdeki web serverıma
>yönlendirme yapmak.iptables ile bana verilen komutları
>yazdım.ancak sadece ama sadece linux cevap
>veriyor.birde makinamda squid proxy serverda var ve
>ağıma internet dağıtımı yapıyorum.
>cevaplarınızı bekliyorum.
>iyi çalışmalar....

> [...]
hocam en mantikli yontem modemi bridge moda alip, internet ip adresinin
dosrudan linuxa verilmesini saglamak.

ben de benzeri sekilde bir ayar denemistim. modem NAT yapiyordu
arkasinda linux o da NAT yapiyordu ve en icerde bir baska linux vardi.
bunu sirf denemek icin yapmistim. once modem pop3 smtp portlarini linuxa
yonlendirdim, bu portlari ilk linux da icerdeki bir baska linuxa
yonlendirecekti. ancak bu yonlendirmelerden bir port icin olani
calismisti. http portunu iki kez yonlendirmeyi denemedim. ancak benzer
bir durum olabilir.
siz modemi bridge moda alip o sekilde deneyin.

iyi calismalar