Re: [Linux-ag] localdeki web serverina yönlendirme acil!!

From: fatih (fatih@inonu.edu.tr)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 23:25:54 EET

anladımmı bilmyorum ama bir adsl modemin var ve modem arkasında bir web server var ve
ona ulaşmak istiyorsun

modemin ethernet ise bridge yada router mod fark etmez. telekomun verdiği IP modemde
kalır (tami modemin relay özelliği yoksa)

modemde relay özellik varsa telekomun verdiği IP direk ethernetine gelir.

relay yoksa modemin arayüzünde NAT vardır. oradan 80 porta gelenleri örnek 192.168.1.3
e gönder diyecen iptablesle işin yok.

Tabii doğru anladıysam

yok sende bir makina var ve 2 ethernet varsa biri ağa diğeri internete bakan o zaman
iptables kullanacanki zaten bende çalışıyor