[Linux-sunucu] Qmail MX2

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Tue 08 Feb 2005 - 12:47:54 EET

Selamlar 2 tane mail server ım var ayrı ayrı yerlerde host edilen 2 sindede
qmail kurulu aaaaaa.com un internet bağlantısı gittiğinde yada server a
ulaşılamadığında mailler bbbb.com a gitsin istiyorum ve bunun için aaaaa.com
un mx recordlarında 2 nci mx record olarak bbbb.com u verdim fakat
/var/qmail/control un içinde bir dosyaya aaaaa.com domainini eklemem
gerekiyor ama hangi dosya olduğunu bulamadım birtürlü + yapmam gereken başka
birşey varmı?

Cevaplar için şimdiden Teşekkürler...

Tolga

Bu e-mail'in tum icerigi gonderenin kisisel tasarrufu ile olusturulmus ve gonderilmistir. Sirketimiz bu
e-mail icerigi hakkinda sorumluluk kabul etmez.

This e-mail has been sent by the sender under his/her own individual discreation.