Re: [Linux-ag] windows tan linux'a erişim

From: Oguz (oguzzz@gmail.com)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 15:40:01 EET

hostname darkstar.local ben verdim zaten, özgur bey doğru söyluyor default
darkstar en son 8.0da vardı sanırım, konumuzda bu değil....

sanırım sorunumun çözümü için windowstaki hosts dosyasina ekleme yapmam
gerekiyor, peki bu şekilde resimleri okumak için ipden değilde hostnameden
okumasını gerektiren şey nedir ?

28.12.2005 tarihinde Kai Geek <kaigeek@linuxmail.org> yazmış:

> Sayin Serkan bey,
> attigim cevabi tekrar okurmusunuz?
>
> "isletim sisteminiz nedir?"
>
> diye bir satir geciyor degil mi? Birde soyle bakalim;
>
> ozgur:/etc# uname -a
> Linux ozgur 2.6.12-1-386 #1 Tue Sep 27 12:41:08 JST 2005 i686 GNU/Linux
> ozgur:/etc#
>
> ve birde soyle bakalim;
>
> default olarak slackware 10.2 kurdu ise ki vatandas darkstar.localtedavulden kalkali 1 yil oldu. evet tam bir yil ve simdi
> httpd.conf icerisinde localhost.localdomain olan satiri siz
> belirliyorsunuz.

> [...]

Oguz ~ [NCT {The Climbing Crew}]