Re: [Linux-ag] cisco 837

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 08:04:45 EET

evet baktım. iexploerer üzerinden set etmeyi anlatmış ama ben bunu
denediğimde ilk ayarı yaptıktan sonra ikinci ayara geçmek üzere next
dediğimde ayarlar routera gönderiliyor diyor ve demeye de devam
ediyor. Yani yapılan değişiklikleri kaydetmiyor.
28.12.2005 tarihinde Bulent Tatlidil <bulent.tatlidil@gmail.com> yazmış: