[Fwd: [Linux-ag] ndiswrapper kablosuz ağ kurulumu]

From: trtunc (trtunc@pozitif.net)
Date: Mon 26 Dec 2005 - 17:34:40 EET

attached mail follows:

arkadaşlar
benim bir laptopum ve dwl-g650 wireless kartım var. laptopumda fc4
kurulu kernel 2.6.11 sanırım. linuxta yeni olduğum için ve ingilizcem
yeterli olmadığ için bana ndiswrapper in laptopuma kurulumunu anlatacak
bir linux sever arıyorum. mümkünse internetteki yabancı siteleri tavsiye
etmeyin. çünkü ingilizcem ve linux bilgim az olduğu için çözüm
olmayacaktır. bana teferruatlı olarak bilgi verecek sabırlı linux
severlerden cevap bekliyorum. şimdiden sabrınızı zorladığım için
affınıza sığınıyorum.
teşekkür ederim.