Re: [Linux-ag] Yerel Ağ'daki PC'ye ulaşım

From: Levent Uysalener (leventuysalener@netcontact.ath.cx)
Date: Tue 20 Dec 2005 - 00:11:27 EET

Ali Erdinç Köroğlu yazmış:

> Merhaba,

> Peki siz herhangi bir yönlendirme yapmadan dış network'ten lokal network'e nasıl ulaşmayı planlamıştınız?

Sanırım şu linkteki diagramlarda benim istediğim anlatılmış (özellikle
Directory Server başlığı altındaki diagramı incelerseniz)

http://www.twd-industries.com/en/downloads.htm

Programlar linux/windows/mac uyumlu ama ücretli bayağıda minik şeyler
SSH ile bunlar yapılabilirmi acaba ? Bu programlarla sanırım lokal
networkteki bilgisayarda tam kontrol sağlanabiliyor. Yanlış yorumlamadım
herhalde değil mi ? Uzman gözüyle bir bakarsanız bu linke sevinirim.

--

Sevgiler

Levent Uysalener

leventuysalener (at) netcontact.ath.cx