[Linux-ag] PPP Server

From: Vagif Gelem (gelemli@gmail.com)
Date: Thu 22 Dec 2005 - 19:27:53 EET

Merhaba arkadaslar,
bir bilgisayarim var
(ADSL 4 MBit ' lik internet baglantisi var)
Interneti ic aga dagitiyor ve
SUSE 9.1 pro kurulu ve
US Robotics modem 56 klik COM porta bagli bir modem var bu bilgisayarda
kurulu
ve ben disaridan bir bilgisayarla bu modeme Dial-up olarak baglanib
internet almak istiyorum.

Ne oneriyorsunuz?
 PPP Server kurmak istedim fakat olmadi calistiramadim.
Turkce dokumanlar olursa cok sevinirim...
Her sey icin Tesekkurler!