Re: [Linux-ag] Yerel Ağ'daki PC'ye ulaşım

From: Levent Uysalener (leventuysalener@netcontact.ath.cx)
Date: Mon 19 Dec 2005 - 20:18:28 EET

Ali Erdinç Köroğlu yazmış:

> Anahtar kelimeniz: SSH

Yalnız burada söyle bir durum var Benim makinam dışarıya kendi IP siyle
çıkmıyor. Başka bir makina üzerinden çıkıyor. Kendisine atanmış sadece
192.168.x.x gibi bir local IP var.
Kısaca benim kendi makinam dışındaki makinalara müdahale etmem, bir
program yüklemem bir port yönlendirme v.s istemem mümkün değil. SSH
konusuna baktım bu isteğime tam cevap verebilirmi anlayamadım.

--

Sevgiler

Levent Uysalener

leventuysalener (at) netcontact.ath.cx