Re: [Linux-ag] iyi günler

From: Oguz (oguzzz@gmail.com)
Date: Fri 16 Dec 2005 - 23:00:28 EET

usbden bagli ise pek bir bilgim yok ama, eger ethernetten bagli ise
modeminizin DHCP serveri acik durumdayken zaten bir ayar yapmaksizin
internete baglanmasi gerekir.
(ethernet kartinizin sorunsuzca goruldugunu dusunulerek cevap verilmistir.)

saygilar.

16.12.2005 tarihinde Bay Kaos <chaylakmuhendis@yahoo.com> yazmış:

> bir önceki mesajım eksik geldi özür dilerim.düzeltiyorum :
>

> merhabalar.ben herhangi bir "cd den çalışan" linux sürümünü zoom adsl
> modem üzerinden nasıl internete çıkartabilirim yani nete bağlanabilirim.bukonularda daha yeni olduğum için ayrıntılarıyla birlikte anlatırsanız
> sevinirim.teşekkür ederim.
>
> Cd den çalışan sürüme örnek olarak "phlak" gösterebilirim...

Oguz ~ [NCT {The Climbing Crew}]