Re: [Linux-ag]MBR dan Grub'u kaldırmak

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 12 Dec 2005 - 13:55:57 EET

Oncelikle ilk buldugunuz soruya reply deyip icini temizleyerek yeni
mesaj gondermemeyi deneyebilirsiniz :)

Makinanizdaki diger bolumler neler? Ornegin XP kurulum cdsi ile acip
advanced repair gibi bir bolumde sadece boot'u repair et gibi bir
secenek vardi. Onu deneyebilirsiniz.

Ya da daha klasik olacak ama fdisk /mbr bu isi cok guzel yapiyor. Ama XP
ile geiyor mu bilemiyorum.

Bir baska secenek de, grub icinde menuyu (ya da bekleme zamanini) iptal
eder default isletim sistemi olarak diger surekli acmak istediginizi
ayarlarsiniz boylece sorun kalmaz...