Re: [Linux-ag] Konsoldan bir Dosyayı Upload etmek...

From: Nuri Sevinç (nsevinc@oldeye.com)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 16:26:37 EET

ssh çalışıyor zaten server a ssh ile bağlanarak işlem yapıyorum. Yanında
20 adet xp işletim sistemli makinem daha var.
Ancak scp ile bu bilgisayarlardan birinden dosya almayı denediğimde yine
bi önceki msj ımda yazdığım hatayı alıyorum.

Acaba bu windows tabanlı servislerde bağlanmana izin verilmiyor mu ?

Ali Erdinç Köroğlu yazmış: