Re: [Linux-ag] Konsoldan birDosyayı Upload etmek...

From: N.Ersen SISECI (siseci@acikkod.org)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 15:01:54 EET

Selamlar,

Sedat Bey'in belirttigi yedekle.sh da istedigini islemleri
yapabilirsiniz.

Tum yedeklerinizi yedek.tar.gz isimli dosyaya koydugunuzu varsayalim

Karsi sunucunuzda bir kullanici acip

http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=221&lang=tr

adresinde anlatildigi gibi bu kullaniciya scp ile yedek.tar.gz dosyasini
karsi sunucuda bu kullanicinin yazma izninin oldugu bir dizine upload
edebilirsiniz.

scp yedek.tar.gz backup@karsi_sunucu:/home/backup/daily

gibi kullanabilirsiniz.

Iyi calismalar.