RE: [Linux-ag] Sözde Bilgisayarcılara

From: Hüseyin Göksel Sunar (g.sunar@kocaergroup.com.tr)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 09:23:32 EET

Selam ,

Ben e-smith oneriyorum . Kurulumdan sonra herhangi bir terminalden web arabirimine ulaşarak kolayca istediginiz ayarlari yapabilirisiniz. Uzerine webmin de kurabilirsiniz (rpm den degil tar paketten kurun uyumluluk listesinden redhat 7.3 secin) ve web arabirimde olmayan ayarlara buradan ulasabilirisiniz.

Kurulum 20 dak. Suruyor. Kurulum sonunda samba-mail sunucu-mysql-apache ve squid proxy sunucu hepsi hazir geliyor. Server uzerinde MC ile kolayca dosya islemlerini gerceklestirip , konfigurasyon dosyalarini edit edebilirsiniz. Putty client ile herhangi bir terminalden konsolada erişebilir , arabirimlerin yapamadıklarinida yapabilirsiniz. Cokerse yine 20 dakikada kurar web arabirimden aldiginiz yedekten geri donersiniz.

Bu nu yazdim ya ,tanrım yoksa bendemi sozde bilgisayarci oldum ?? biri beni aydinlatirsa sevinirim  Hocam , tovbe etsem 3 kere internetten gentoo yu kaynak kodundan derleyerek kursam , hatta x arabirim kurmasam , herseyi konsoldan elle konfugure etsem arinir miyim eski halime donermiyin ??? Yardim ediiinnn !!!!,

http://contribs.org/modules/phpwiki/index.php?Downloads

Adresinden indirebilirsiniz .

Kolay gelsin

Goksel Sunar