Re: [Linux-ag] Samba 3.0.14 veya 3.0.20

From: Can Erkin Acar (can.acar@pro-g.com.tr)
Date: Thu 25 Aug 2005 - 14:53:14 EEST

Ahmet DURUÖZ wrote:
> Merhaba,
> İnsanların yazım hatalarını düzeltmek yerine konuyla ilgili sorun giderici
> bilgileriniz varsa gönderin lütfen aksi takdirde bırakın bu saçmalığı ....

Konunun ne olduğunu hatırlayan var mı?

1997'den beri Samba kullanıyorum onunla ilgili herhangi bir problemi
çözmek için ise kitap okumaya ihtiyacım olmadı.

Arkadaş kitap istedi ve bence cevabını da aldı. Aldığı cevap problemini
çözdü mü? Hiç sanmıyorum. Ancak konu zaten kapanmıştı imla yorumunun
üzerine yapılan bir espiriyi bu kadar da ciddiye almamak lazım.

Yazım kuralları ve Türkçe ise hiç bir zaman saçmalık olarak
değerlendirilmemeli. Her şey bir yana, düzgün ifade edilmiş bir
soru ile cevap alma şansı çok daha yüksek olacaktır.
Ne sorarsan ona göre cevap alırsın [1]. Burada hiç kimsenin
anlaşılmaz, eksik, önceden üzerinde çalışılmamış, düşünülmemiş
soruları anlamlandırmak ve cevaplamak gibi bir sorumluluğu yok.

İyi Çalışmalar

Can E. Acar

[1] http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html