RE: [Linux-ag] Samba 3.0.14 veya 3.0.20

From: Taner AYAZ (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Thu 25 Aug 2005 - 09:03:32 EEST

Bu arkadaşa çok yüklenmiş olacağız ama bende onun vasıtasıyla bir şeye
dikkat çekmek istiyorum.

Mağzur diye bir şey yoktur, doğrusu mazurdur. Lütfen Türkçemize sahip
çıkalım. Cümleleri düzenli yazmak, yeri geldiğinde paragraf açmak zor şeyler
değiller.

 İmla ve noktalamaya dikkat edilmemesi bu listede -bütün Türkiye'de olduğu
gibi- yaygın bir sorun. Lütfen biraz dikkat edelim.

  _____