[Linux-sunucu] DNS problemi

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Tue 23 Aug 2005 - 12:51:22 EEST

/(slash) problemi ile ilgili gerkenleri yaparken sunu fark ettim. Adres / ile de bazen acılmayabiliyor. Bu durumda aklıma DNS problemi geliyor.

Ancak ilginc olan sorun sadece bu sunucumda boyle bir sorun yasaniyor.

Sormak istedigim soru su

DNS tanımlamasını yaptım ve DNS adreslerinin ip'leri aynı makinayı gosteriyor. Bu bir dezavantaj mıdır?

Tum DNS adreslernin gorevii yerine tam olarak getirdigini nasıl kontrol edebilirim?

Tesekkurler

OKAN