Re: [Linux-sunucu] sunucu işletim sistemleri

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Fri 19 Aug 2005 - 09:13:04 EEST

Merhaba,

Bildiğim kadarıyla mesele redhat isminin tescilli marka olmasından
kaynaklanıyor. Sitedede belirtildiği gibi

"CentOS is an Enterprise-class Linux Distribution derived from sources
freely provided to the public by a prominent North American Enterprise
Linux vendor." :-)

Yani sadece redhat ismini kullanamıyorlar bildiğim kadarıyla. Onun
dışında herşey aynı. Yalnız RedHat certified bir uygulama
çalıştıracaksanız üzerinde ve destek almak istiyorsanız (mesela oracle)
o durumda lisanslı bir redhat satın almanız gerekebilir.