Re[2]: [Linux-ag] Samba 3 PDC Tamamen Türkçe Döküman

From: H. Yagmur AKGÜN (bezgin@gmx.de)
Date: Thu 18 Aug 2005 - 21:14:20 EEST

Selam Serdar,

Bol ünlemli bir cevap vermesi gereken sen değil listenin sakinleri
sanırım. Burada düzenli aralıklarla "listeye düzgün bir mesaj şöyle
atılır, böyle atılır" diye anlatılıyor, olmayan bir bilgiyi kırk kere
sorunca varolacağını da sanmıyorsundur herhalde.

Şimdi ufak bir tur atalım:

belgeler.org'da var mı böyle bir döküman?
Var ama 2 serisi için (yer yer 3 serisine değinilmiş görebildiğim kadarıyla).

Google'dan bakınca bir şey çıkıyor mu? Hayır çıkmıyor.

Demek ki böyle bir döküman, en azından özgür bir formatta
henüz mevcut değil.

Ne dersin? Gidip kitapçılara bakarsan belki çeviri bir şeyler bulabilirsin.

Şimdi ben bütün bu bilgiyi beş dakika içerisinde topladım, bunu
sanırım sen de yapabilirsin. Hatta her gün aynı mesajı tekrar
tekrar yollamaktan daha kolay bile bulabilirsin alışırsan.
Araştırmak insanın doğasında vardır, tembellik de.

Görüşmek Üzere,
HYA

sg> Evet sormuştum!!!

sg> On 8/18/05, H. Yagmur Akgün <bezgin@gmx.de> wrote:

> [...]

Görüşmek üzere,

Yağmur Akgün

... Very few things happen at the right time, and the rest do not happen at all; the conscientious historian will correct these defects. --Herodotus