[Linux-ag] Önemli ve Acil Lütfen !!!!!

From: Erhan KILIÇ (erhan@teknik2.istpaz.com.tr)
Date: Thu 18 Aug 2005 - 10:33:58 EEST

Arkadaslar, yeri degil belki ama sizden özür dileyerek yazıyorum...

önemli bir konu için sizi rahatsız ediyorum ancak hayati bir mesela.
Bir Abimiz küçük çocugunun rahatsızlanması sonucu acil paraya sıkışmış
ve elinde bulunan dükkanında ne varsa ne yoksa satmış ve yetmemesi
sonucu tefeciden para almak zorunda kalmıstır. Su anda ise bu insanın
cebinde ise tek kurus parası olmaksızın elektriksiz susuz bir evde
ikamet etmek durumunda. O evden de bir süre sonra kira ödeyememesi
sonucu atılmakla yüz yüze... işsiz olması ise durumu daha vahim hale
getirmekte. Tefeciden alınan para yüzünden sıkıntı cekmekte ve
ödeyememekte. Tefeciler cahil insanlar, Eşinin ve coluk cocugunun
önünde azap cektirmekteler bu abimize... Lütfen sizden rica ediyorum
10 ytl nin bile önemi cok ama cok büyük bu abimiz icin elinizden ne
geliyorsa yardım edin. Kendim için olsa asla isteyemezdim ancak
baskası için olunca insan daha da üzülüyor ve birşeyler yapmak
istiyor. Sadece kendimizi onun yerine koymamız yeterli ne kadar acı
içerisinde oldugunu görmek.. Hepinize şimdiden çok teşekkür
ediyorum......

TEL : 0533 543 66 25

SUBE 0086-LEVENT

HESAP NUMARASI 0050195 - 7