Re: [Linux-sunucu] perl HTTP::Request modülü

From: Ahmet DURUÖZ (ahmet@duruoz.gen.tr)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 18:51:45 EEST

Merhaba,
Kesinlikle doğru anlamışsın. Çünkü o şekilde kurmaya çalıştığımda lynx ile
bir yerlere bağlanmaya çalışıyor. Ama bir türlü bağlanamıyor. Bekleyip
duruyor . O yüzden belirttiğin paketi kurarak bu işi çözmeyi uygun buldum.
Yardımların içib teşekkürler.

Saygılarımla,

Ahmet DURUÖZ
DBA & System Administrator