Re: [Linux-ag] LTSP

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 15:10:21 EEST

Selam,

Çar 17 Ağu 2005 14:35 sularında, İsmet Sönmez şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
>
> LTSP projemizde bir sorunla karşılaştık.
>
> PXE uyumlu kartları bulamıyorum.PXE olmaz ise eprom yapmak istiyorum.
>
> Eprom programlacyıcıya ihtiyacım var nerede bulabilirim.artı eprom
> entegrelerini.
>
> Oda olmaz ise HD den boot edebilirmiyiz LTSP yi.

Kurulu windowsları bozmadan (windowslarından bir türlü vazçemeyenler
için), ağın aynı zamanda linux terminalleri ağı olarak da
kullanılabilmesine imkan veren bir çözümü belge haline getirmiştim.
Aradığınız ipuçlarını orada bulursunuz:
http://www.belgeler.org/howto/windows-ve-linux.html

Esen kalın,
Nilgün