Re: [Linux-ag] SAMBA ile paylaştırılan dizinlerde aşırı yavaşlama ?

From: serdar@uludag.org.tr
Date: Wed 10 Aug 2005 - 11:46:55 EEST

Selamlar..

Eğer benim bildiğim/hatırladığım 2.2.7a ise bu, acilen daha üst bir
versiyona (en azından 2.2.8a) upgrade edin. Belirttiğim hata bu sürümde
mevcut olduğu gibi daha ciddi defragmentation hatalarıda vardı. Remote
exploidable olarak hemde.. Acil önlem olarak, varsa smb sunucunun
internete erişimini engelleyin. Basitçe, smb.conf için:

[ipc$]
    hosts allow = 192.168.1.0/24 127.0.0.1
    hosts deny = 0.0.0.0/0

gibi bir ekleme bari yapın..

BU sorun, hatırladığım kadarıyla unix_convert() içindeydi. 2.2.8 ve
sonrasında ana kod ağacında düzeltildi diye hatırlıyorum.

Saygı ve sevgiler..