Re: [Linux-ag] SAMBA ile paylaştırılan dizinlerde aşırı yavaşlama ?

From: serdar goksu (serdargoksu@gmail.com)
Date: Wed 10 Aug 2005 - 09:16:17 EEST

Günaydın Arkadaşlar;
  Biliyorum konumuzla ilgili değil ama benimde samba ile 2 gündür oldukca
büyük bir sorunum var norton ghost ile hazırlanmış XP makinam var, yalnız bu
makina daha önce bir NT domain'e bağlıydı ve ağır restrict kurallar vardı
üzerinde yalnız ben kurmuş olduğum Samda PDC domaine bu xp'i makinayi member
etmeye çalışıyorum ve kesinlikle olmuyor etki alanı kısmına XXXX yazıyorum
tamama basıyorum gelen user ve pass kutusuna XXXX\deneme diyorum parolayı
yazıyorum ama bir türlü member olmuyor sizden ricam Redhat 9.0 üzerinde
çalışan bir smb.conf veya bu giriş sorununu çözebilecek bir yorum