Re: [Linux-ag] SAMBA ile paylaştırılan dizinlerde aşırı yavaşlama?

From: Volkan Evrin (linux@karel.com.tr)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 18:57:07 EEST

Merhaba,

Benim kastettigim tek bir dosya/dizin ismi, tum yol degil. Samba ile
kurdugum bir yerel ag'da 15 karakterlik PC'yi etki alanina uye
yapamadim, ismi kisaltinca duzeldi. Virus guncelleme dosyasinin ismini
de 14 karakterin altina indirdikten sonra paylasim ile calisabildi.
Samba paylasiminda, paylastirilmis dizin isimlerinde buna benzer bir
durum varsa kontrol edebilirsin.

iyi calismalar

volkan evrin