Re: [Linux-ag] SAMBA ile paylaştırılan dizinlerde aşırı yavaşlama?

From: Mucip ILBUGA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 16:46:24 EEST

Selamlar,
/var/log/samba içerisindeki log.smbd dosyasını inceliyorum.

Bu arada hatayı buldum sanırım:

Mesaj şöyle:

smbd/service.c:make_connection (252)
mucip (192.168.0.2) couldn't find service yoneti

hata mesajı kesinlikle bu olsa gerek çünkü ulaşmaya çalıştığım dizinin adı
"yonetim". Ve ulaşamayanında ben olduğumu görebiliyorum... Nedeni ne
olabilir?

Bu arada bol miktarda:

param/loadparm.c:lp_do_parameter (2752)
    ignoring unknown parameter "password chat"

param/loadparm.c:map_parameter (2077)
    unknown parameter encountered: "short preserver case"

mesajı var!!!

Teşekkürler,
Mucip:)