Re: [Linux-sunucu] BILGI

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 08 Aug 2005 - 17:55:57 EEST

Internet Yerel Alan Agi'min merkezinde bir Active Directory (W2K3) var. Ve
ben squid'i AD
uzerinden sifre alacak sekilde yapilandirdim...

Bunun disinda internette bol miktarda ornekler ve dokumanlar buldum.
Authentication
kaynagi olarak ne kullanacaksiniz belirlediniz mi? Hemen hemen her sey icin
squid'in uyum saglayacak bir modulu/eklentisi var :)