Re: [Linux-sunucu] squid-apache

From: Huzeyfe Onal (huzeyfe.onal@gmail.com)
Date: Sat 06 Aug 2005 - 11:07:16 EEST

merhaba,
iptables ile kullanicilardan gelen 80. port isteklerinin hedefi
linux(squid) makine olmadigi muddet squid'e gonder diyebilirsiniz.
boylece kullanicilariniz herhangi bir internet sitesini gezerken
zorunlu squid kullanmis olacak fakat squid'in bulundugu makinedeki
apacheyi kullanmak istedikleri zaman direkt erisim saglayacaklar.

iptables -t nat -A PREROUTING -i ic_arabirim -p tcp --dport 80 -d !
squid_makinesi -j REDIRECT --to-port squid_port
gibi...

On 8/5/05, Abdullah GÜNEY <abdullah.guney@emo.org.tr> wrote:
> Merhaba,
>
> Bir debian linux sunucuya squid, apache kurdum. Kullanıclar lokalde
> apache baglanmalari gerekiyor. Ancak squid de calistigi icin
> kullanicilar lokal olarak web sayfasina baglanamiyorlar. Bununla
> ilgili nasil bir yontem bulunabilir. Squid icinde bir yontem var midir
>

> --
> Best regards,
> Abdullah mailto:abdullah.guney@emo.org.tr

Huzeyfe ÖNAL
---
In theory, there's no difference between theory and practice. In
practice there is...
                                                                      --CM