Re: [Linux-sunucu] Cozum arayısım: Emailproblemli

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Thu 04 Aug 2005 - 17:54:50 EEST

Email probleminde bana yardımcı olan,zamanını harcayan tüm arkadaslara
tesekkur ederim. Problemin cozumunde sadecehosting yetkilisi Selçuk SARAÇ'ın
yonlendirmesi ile basarılı oldum.

Burdan konusurken yaptigimiz bir cok ayar(mx, rDns vs) tam olarak yapılmıs
ama mail gondermeye calisan sunucuda mail almasi gereken domain tanimli
oldugu icin maillar gonderilemiyormus. Selcuk Bey'in yardımları ile sorunu
cozdum

Herkese iyi calismalar dilerim