[Linux-sunucu] Sunucu izleme

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Fri 05 Aug 2005 - 15:41:38 EEST

PHP ve DB agirlikli islemlerin yapildigi bir sunucum var. Zaman zaman çok
ciddi CPU darbogazi oluyor, bazen de RAM yetmeyebiliyor.

Bu yüklenmenin nerede oldugunu, ne zaman ve hangi betikler tarafindan
agirlikli olarak sistemin yuklendigini takip etmek için nasil bir yol
izlemeliyim.

Yazilim tarafinda PHP scriptlerinin ihtiya duydugu zamanlari vs biliyorum,
ama bana sunucu tarafinda yuk izleyebilecegim yazilim ve yöntemler gerekli.

Tesekkürler

OKAN