Re: [Linux-ag] Broadcom eth problemi

From: Yılmaz Çankaya (ycankaya@sirius-group.com)
Date: Wed 03 Aug 2005 - 10:01:06 EEST

vmware uzerinde calistiriyor ise vmware in iletisim icin kullandigi modulu
yüklemen gerekiyor ( pcnet32 )..
Makinanın üzerinde bulunan ethernet kartının modulune ihtiyacin yok..
bu arada tam tersini tavsiye ederim..
linux altinda vmware ile windoz
Kolay gele

Wed 03 Aug 2005 09:42 tarihinde, turgut.erdogan@enterpro.com.tr şunları
yazmıştı:
> Merhaba Arkadaslar,
>
> Kullandigim notebook uzerinde Broadcom 440x ethernet arabirimi var. Ve ben
RH 90 u VMware uzerinde calistiriyorum. (Ayni islem icin MS Virtual Machine
de var)

> Broadcom'un sitesinden src.rpm ini edindim. Fakat RH 90 kendi kurulumdan
sonra bir ethernet buldu. Bu buldugu ethernet ile DHCP den IP almiyor.

> Hata olarakta "determining IP information for eth0... No link present?
Check the cable" diye bir mesaj aliyorum.

> Kendi tanidigi eth ile bunu yapmamin bir yolu varmi yoksa indirdigim
src.rpm dosyasini yuklemelimiyim.

--
Due to a shortage of devoted followers, the production of great leaders has
been discontinued.