Re: Cvp: [Linux-ag] samba

From: Volkan Evrin (linux@karel.com.tr)
Date: Tue 02 Aug 2005 - 08:58:41 EEST

http://us5.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/ClientConfig.html
http://www.ccs.uky.edu/docs/samba.htm
http://www.ualberta.ca/CNS/SAMBA/winxp.html

Yukaridaki baglantilarda istedigin bilgiler var. Registry uzerinde 2-3
ayar degisikligi ile XP Prof. kullanicilarini Samba alanina
eristirebilirsin. Yalniz XP Home kullanicilari icin bunu yapamazsin,
sadece ag kaynaklarina baglanti aninda kullanici adi/sifresi girerek
gecici olarak ag kaynaklarini kullanabilirsin.

Ayrica, her kullaniciyi ve makinasini samba password olarak tanitmayi
unutma.
# smbpasswd -a <kullanici_adi>
sifre:
# smbpasswd -a -m <makina_adi$>

Bunlar ise yaramaz ise hangi asamada takildigini ve ne tip bir hata
aldigini tekrar yazar misin?

Iyi calismalar

Volkan Evrin