Re: [Linux-ag] takvimi olan outlook benzeri acık kaynak kodlu bir mail programı

From: Mevlüt KOÇAK (mevlut.kocak@artvin.gov.tr)
Date: Fri 29 Apr 2005 - 14:51:52 EEST

http://www.mozilla.org.tr adresinden thunderbir'in takvim eklentisi,
kurulması ve ayarları hakkında yeterince bilgi var ben xp makinalarda
onu kullanıyorum. Outlooktan daha iyi...

ekteki dosyayı veya
(http://www.mozilla.org.tr/fileadmin/Dosyalar/calendar-windows-tr-TR.xpi)
adresindeki dosyayı masaüstüne kopyalayın. Daha sonra thunderbir'di açın
araçlar menüsünden eklentileri seçin. açılan pencerede kur (setup)'u
seçin. masa üstündeki xpi uzantılı dosyayı seçip tamam deyin. Açılan
pencereden şimdi kur'u seçin. Yükleme bitince thunderbird'i kapatıp
açın. Takviminiz Araçlar menüsü altında kullanıma hazır..

Yucel TASDEMIR yazmış: