Re: [Linux-ag] Ethernet kartini 100 mbpsde calistirmak.

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 25 Apr 2005 - 18:38:26 EEST

Eger her iki uctaki ethernet kartiyla daha once 100Mbit yaptiysaniz ayni
isletim sistemi ve konfigurasyonla, o zaman en kolay bozulma ihtimali olan
kablonun uzerinde yogunlasmakta fayda var...
 uclardaki cihazlari degistirin, farkli varyasyonlar deneyin, switchle
baglanti deneyin duz bir kablo bulup eger varsa. ve tabi kablonuzu da farkli
cihazlar arasinda deneyin...
 Tum hata olasiliklarini eleyin, ondan sonra burada buldugunuz hatali cihaz
neden 10mbit calisiyor tartisalim...
 saygilar.