[Linux-ag] SquidGuard

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Fri 22 Apr 2005 - 19:07:30 EEST

Merhabalar,

CentOS 3.3 yüklü makinama squid-2.5.STABLE3-6.3E yükledim. Transparent proxy
olarak gayet güzel kullanabiliyorum ama SquidGuard yüklediğimde SquidGuard'ı
kullanamıyorum. Her iki paketi de rpmlerinden yükledim. Ayalarını da
webmin'den yapıyorum. squidguard için squid.conf içinde ayar

redirect_program /usr/bin/squidguard -c /etc/squid/squidguard.conf

olarak otomatik eklendi zaten ama sanırım redirect olmuo. squid.conf'daki
acl'ler haricinde bişey kullanamıyorum. Daha önce kullanan yada bilen varsa
yardımcı olabilir mi?