Re: [Linux-ag] Tcpdump, ethereal, nmap vs.

From: Osman İZBAT (oizbat@gmail.com)
Date: Wed 20 Apr 2005 - 13:38:42 EEST

Enver Beyin belirttiği gibi ssh bağlantı isteği timeout oluyordu. Daha
önceden passive-mode ftp bağlanılabilen sunucuya bağlanılamamaya
başladı yani high portlar da bloklanmıştı.
Bugün problemi çözmek için iss'nın datacenterına gittiğimde ben hiçbir
değişiklik yapmadığım halde enteresan bir şekilde problem çözülmüştü
:-|

Teşekkürler