Re: YNT: YNT: [Linux-ag] adsl baglanti

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Wed 20 Apr 2005 - 04:13:27 EEST

selam,
host ciktisindan gelen hata haricinde bir sorun yok gibi gorunuyor.
Farkli adresler icin denediginizde de ayni hata geliyor mu bakar misiniz?

or: #host www.linux.org
       #host www.linux.org.tr
seklinde ve

#telnet www.linux.org.tr 80

Bunlarda sorun yoksa ve Escape Character seklindeki cikti geliyorsa bir
sorun olmamasi lazim.
Kesin emin olmak icin

#telnet www.linux.org 80
GET /index.html HTTP/1.1
Host: www.linux.org

satirlarini yazip iki kere enter a bastiginizda html kodunu getiriyorsa
sorun yok demektir. Belki
tarayici kaynakli bir sorun var tam olarak anlayamadim.

Size sorulan kullanici adi sifre 80. portu yazmadiginiz zaman geliyor
hocam. Karistirmayin onunla.

saygilar.

Genco YILMAZ