Re: [Linux-ag] Tcpdump, ethereal, nmap vs.

From: Osman İZBAT (oizbat@gmail.com)
Date: Tue 19 Apr 2005 - 23:01:39 EEST

Sunucunun host edildiği çok bilinen bir İSS ımızın teknik elemanları
datacenterdaki router, firewall ayarlarında herhangi bir değişiklik
yapılmadığını söylüyorlar da ben de bugün öğlenden beridir problemi
kendimde arayıp cebelleşiyorum.
Ftp sunucuya da passive-mode olarak erişemiyorum aynı saatlerden bu yana.

Teşekkürler.