[Linux-ag] adsl baglanti

From: Ahmet Bolluk (ahmetbolluk@ttnet.net.tr)
Date: Tue 19 Apr 2005 - 22:12:32 EEST

Merhaba arkadaşlar. Daha önce de yazmıştım ama cevap alamadım, ve kendi
imkanımla da halledemiyorum bana yol gösterebilecek birileri var mı?

Eminim bir çoğunuza basit gelecektir ama ben çözemiyorum. Ve de Linux te
yeniyim (daha doğrusu yeni olmak istiyorum)

Usb adsl modem kullanıyordum. Ancak Linux ile kullanamadığımdan Ethernet
modem aldım (asus). Sistemimde mandrake 10.1 kurulu. Modeme ping
atabiliyorum ve modemin web arayüzünden gerekli tüm ayarları yapıp
kaydedebiliyorum. Ama sonuçta internet yok. Mandrakenin adsl configure
tarzı bir sihirbazı var (tam adını hatırlamıyorum şu an winxp den
yazıyorum) orada da telekom yok isp ler arasında ben bir iki tane
rastgele denedim ama olmadı.

Daha önce indirdiğim knoppix live cd ile boot ettiğimde ise hiçbir şeyi
değiştirmediğim halde nete bağlanıyor. Uzun süredir Linux e geçmek
istiyorum. Lütfen yardımlarınızı esirgemeyin.

Şimdiden teşekkürler.

Ahmet.